ÚvodO společnostiAktualityAplikace Automobil prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem

Aplikace Automobil prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem

13. července 2021 | Rubriky: Aktuality

Aplikace Automobil prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem

Mobilní aplikace AutoMobil z dílny INSIA je nejen bezkonkurenčním parťákem na cesty, díky kterému mají uživatelé všechny důležité informace o vozidle vždy po ruce. Pomáhá totiž budovat i vzájemný vztah mezi pojišťovacím specialistou a jeho klientem. Aplikace je navíc přístupná všem řidičům a je k dispozici na Android a iOS. Co vše umí?

Co vše v aplikaci AutoMobil najdete a s čím pomůže?
  • údaje o vozidle přehledně na jednom místě,
  • důležitá data a termíny ve volitelných notifikacích,
  • nákup a správa elektronické dálniční známky,
  • jednoduchý průvodce v případě poruchy či nehody,
  • mapa nejbližších stanic STK,
  • linka pomoci řidičům a kontakty na pojišťovny,
  • agenda s historií vozidla a budoucími důležitými termíny,

Podrobnější informace o tom, co vše aplikace umí, najdete v tomto článku.

Aplikace prohlubuje vztah mezi poradcem a klientem INSIA

Nástroje z dílny INSIA mají pro partnery sítě INSIA a jejich klienty vždy něco navíc. Klienti INSIA si tak mohou do aplikace automaticky stáhnoutvšechny aktuální smlouvy napojené na jejich vozidlo. Údaje díky tomu nemusí vyplňovat ručně. Navíc mají v aplikaci i kontakt na svého poradce, takže se s ním mohou v případě nutnosti kdykoliv spojit a vyřešit vše, co potřebují. 

"Jsme rádi, že je o aplikaci AutoMobil tak velký zájem. Pozitivní zpětná vazba od uživatelů jasně dokazuje, že jsou s aplikací spokojeni a opravdu jim usnadňuje fungování nejen na cestách. Všechny naše aplikace vyvíjíme tak, aby měly přidanou hodnotu – jak pro uživatele, tak i makléře sítě INSIA a jejich klienty." komentuje aplikaci Ivan Špirakus, generální ředitel INSIA a.s.

Díky tomu, že je v aplikaci kontakt na poradce, dochází k dalšímu prohlubování vztahu mezi ním a klientem INSIA. Poradce totiž bude tím prvním, na koho se klient obrátí v případě, že se ocitne v problémech.

Důraz na automatizaci a personalizaci

V dnešní době už nestačí být pouze dobrým pojišťovacím makléřem. Klienti jsou stále náročnější a vyžadují komplexní servis. Jenže když máte v portfoliu větší množství klientů, je prakticky nemožné pravidelně komunikovat s každým zvlášť. To si INSIA uvědomuje a proto se při vývoji aplikace kladl důraz na to, aby prohlubovala vztah mezi poradcem a klientem.

Dále mají poradci INSIA k dispozici systém personalizovaných emailů a videí, který za ně rozesílá přehled pojištění a informační emaily před koncem výročí pojistných smluv. Klientovi tak neunikne nic důležitého a poradce je s ním pravidelně v kontaktu. Každý poradce si samozřejmě může nastavit, jaké emaily chce svým klientům zasílat. Poradce má tak maximální kontrolu nad tím, zda bude automatizovaný servis používat a jaké emaily budou jeho klientům chodit. 

Vyzkoušejte aplikaci AutoMobil!

google-play-badgeapp-store_cz-01

Co je INSIA?

INSIA je jednou z největších sítí pojišťovacích a hypotečních makléřů, která klade veliký důraz na vývoj nejmodernějších online nástrojů a sjednavačů, speciálně navržených pro potřeby hypotečních a pojišťovacích makléřů. Spustila například komplexní technologický projekt, který posouvá klientskou zkušenost na úplně novou úroveň. Vysoce personalizované video s přehledem pojištění auta! Video sbírá jedno ocenění za druhým, nejdříve se dostalo do finále Microsoft Awards 2019 a pak zvítězilo v soutěži CX Awards.

Členům sítě nabízí bezkonkurenční podmínky a celou řadu výhod, díky kterým jsou vždy o krok před konkurencí. Komplexní podpora nezávislých makléřů je základním stavebním kamenem podnikatelské filozofie sítě INSIA.

Sdílejte článek

Sledujte INSIA na sociálních sítích

Facebook LinkedIn